Breaking





Monday, July 16, 2018

ONEXOX PREPAID - 28 Bulan Prepaid Validity

Kenapa anda perlu bertukar ke ONEXOX PREPAID? Berbeza dari simkad prepaid yang ditawarkan oleh telco-telco lain, simkad prepaid ONEXOX menawarkan prepaid validity yang sangat panjang iaitu sehingga 28 bulan! Ya, sehingga 2 tahun 4 bulan...TOPUP BILA PERLU SAHAJA!


Tahukah Anda? ONEXOX Prepaid Boleh Menjimatkan Bil Telefon Anda Sehingga 50%

"KURANGKAN Perbelanjaan Bulanan
 & Data Yang Lebih LAJU 
TANPA Caj Tersembunyi"
Disamping Banyak Kelebihan Lain


KELEBIHAN UTAMA SIMKAD ONEXOX

TEMPOH SAH 28 BULAN
ONEXOX menawarkan tempoh aktif terpanjang di Malaysia iaitu 28 bulan (2 tahun 4 bulan) dan dilanjutkan lagi apabila membuat tambah nilai.

INTERNET BERKELAJUAN TINGGI
Dengan ONEXOX anda dapat menikmati pelan data internet yang berpatutan dengan liputan yang meluas serta pada kelajuan tinggi.

SEASONPASS
Dengan SEASONPASS, semua Data, Masa Berbual dan SMS boleh dibawa kehadapan selamanya! Tiada pembaziran dan anda cuma perlu topup bila perlu sahaja!

PANGGILAN SERENDAH 5 SEN
Kebanyakan rakyat Malaysia kerap membuat panggilan pendek. Dengan ONEXOX, kadar panggilan bawah 10 saat hanya dicaj sebanyak 5 sen.

10 NOMBOR FAMILY & FRIENDS
Senarai 10 nombor Family & Rakan anda tidak kira dari mana-mana rangkaian untuk anda dapatkan kadar Panggilan / SMS lebih jimat.

USER-GET-USER (UGU)
Perkenalkan ONEXOX kepada sesiapa saja dan anda terima komisen sebanyak 6% setiap kali mereka topup dan selagi mereka masih menggunakan ONEXOX.

PENDAPATAN PASIF
Inilah RAHSIA bagaimana saya dan ramai lagi telah menjana pendapatan pasif dengan ONEXOX.
Nak tahu rahsianya? Jom jadi Pengedar ONEXOX