Breaking





Wednesday, August 1, 2018

Jana Pendapatan Pasif dengan Onexox

Pendapatan Pasif Onexox

Setuju atau tidak, ramai di antara kita memerlukan lebih daripada satu sumber pendapatan untuk menjalani kehidupan yang lebih selasa. Namun, faktor masa membataskan kita untuk mencari atau menjana pendapatan kedua ini. Disebabkan ini juga kita perlu lebih bijak untuk mengatur masa dan memilih sumber pendapat tambahan yang pasif supaya tidak menngangu sumber pendapatan utama kita. Saya memilih untuk menjadi Dealer ONEXOX yang sah sebagai sumber pendapatan pasif saya yang berterusan.

Apakah Itu Pendapatan Pasif?
Terdapat banyak perbualan di dunia kewangan mengenai pendapatan pasif, mengapa anda memerlukannya dan betapa hebatnya jika anada memilikinya. Tetapi apakah itu PENDAPATAN PASIF dan mengapa ia menjadi topik perbualan?

Dengan bahasa yang mudah, pendapatan pasif adalah pendapatan yang anda mampu janakan tanpa perlu bersusah-payah untuk berada di tempat kerja atau perniagaan malah ketika anda sedang tidur.
Pendapatan Pasif

Kenapa Anda Perlukan Pendapatan Pasif?
Mempunyai pendapatan pasif mungkin tidak dapat menggantikan keseluruhan pendapatan hakiki anda jika anda kehilangan pekerjaan. Namun pendapatan pasif dapat membantu anda untuk lebih selesa menjalani kehidupan harian. Cuba tanya diri anda, adakah anda ingin bekerja selamanya? Alangkah lebih baik jika kita mampu untuk pencen seawal usia 40 an? Adakah anda ingin meluangkan lebih masa bersama famili? Anda bosan dengan kesesakan lalu lintas?

Selain itu, pendapatan pasif juga dapat membantu kita untuk mencapai kebebasan kewangan dengan lebih mudah.

Jom jana pendapatan pasif dengan ONEXOX!


Pasif Income Onexox


APAKAH POTENSI PENDAPATAN PENGEDAR ONEXOX?

Di ONEXOX, pendapatan anda adalah pasif. Ini kerana setiap simkad yang anda jual anda akan dibayar komisen sebanyak 10% setiap kali pengguna anda membuat tanbah nilai tidak kira dimana sahaja mereka membuat tambah nilai (7 Eleven, ePay, mOL, Aeon, Giant, Tesco, myNews, Guardian, Watson dan lain-lain. Selama mana mereka menggunakan simkad itu, selagi itulah anda akan dapat komisen. Ya, jual sekali tapi untung BERKALI-KALI!
Income Onexox

Kerja pada bila-bila masa dan di mana sahaja. Daftar sebagai pengedar ONEXOX yang sah sekarang dan nikmati pulangan lumayan dengan modal serendah RM40 sahaja. Syarat yang paling utama untuk menjadi pengedar ONEXOX yang sah ialah anda juga seorang pengguna SIMKAD ONEXOX dan seorang warganegara Malaysia.

Langkah 1: Pilih salah satu plan Onexox dibawah:

Langkah 2: Hubungi saya untuk menjadi Dealer Onexox yang Sah @ 016 - 718 6034!