Breaking





Thursday, August 9, 2018

10 Sebab Anda Perlu Daftar Sebagai Pengedar Onexox Yang Sah

10 SEBAB KENAPA SAYA MEMILIH KERJAYA SEBAGAI PENGEDAR ONEXOX:

1. Yuran pendaftaran pengedar yang rendah. Yuran pendaftaran sebagai pengedar yang sah cuma RM129 sahaja. Dapatkan info yang lebih lanjut tentang bagaimana nak jadi ONEXOX AUTHORISED DEALER

2. Harga jualan simkad yang rendah membolehkan ianya senang untuk dijual. Hampir setiap hari ada sahaja pengguna baru yang ingin mencuba.

Business Onexox
Pengguna-pengguna ONEXOX

3. Pakej yang ditawarkan setanding, malah lebih baik berbanding dengan pakej syarikat-syarikat Telco yang lain. 28 bulan tempoh sah aktif serta Data, Masa Berbual dan SMS yang boleh dibawa kehadapan selamanya. TIADA PEMBAZIRAN!

4. Liputan meluas menggunakan infra Celcom sebagai liputan rangkaian talian.

5. Konsep perkongsian keuntungan (profit sharing) yang berterusan antara pengedar dengan syarikat. Potensi jana pendapatan sehinnga 120% onetime dan 10% pasif setiap bulan. Jual sekali, untung berkali-kali.

6. Mudah untuk mengembangkan rangkaian perniagaan di seluruh Malaysia. Hampir semua rakyat Malaysia mengunakan telefon. Mereka ini juga bakal menjadi rakan niaga anda.



7. Key Performance Index (KPI) yang terlalu mudah untuk dicapai berbanding KPI syarikat-syarikat Telco yang lain. Cuma perlu menjual tambah nilai sebayank rm500 dalam masa 6 bulan. Mudah!

8. Patuh Syariah. Segala bentuk pindaan pekej dan pelan perniagaan tidak boleh ditukar sewenang wenangnya tanpa melalui proses penilaian daripada panel patuh syariah yang dilantik syarikat.

9. Boleh diwarisi kepada ahli keluarga. Saya membina perniagaan ini dari bawah. Bermula di kaki-kaki lima bank, di Pasar Tani dan Malam. jika dengan izinnya berjaya dimasa sekarang, Alhamdulillah. Jika tidak perniagaan ini akan diwarisi!

10. Produk servis yang dapat membantu majoriti masalah pengguna-pengguna telefon bimbit dari segi penjimatan dan kepuasan kelajuan data internet.

Jom jadi dealer. Ubah mindset berkerja kepada berniaga. Modal serendah rm129 sahaja!

INFO LANJUT TENTANG: