Breaking





Tuesday, August 7, 2018

Unlimited Data Atau Data Yang Boleh Dibawa Kehadapan Selamanya

Perbandingan Telco


ANDA GUNA BERAPA BANYAK DATA INTERNET SEBULAN?

Pernahkah anda terfikir kenapa syarikat-syarikat Telco berlumba-lumba menaikkan kuota internet dengan sedikit peningkatan harga pakej supaya pengguna rasa lebih berbaloi ? Masih ramai yang sanggup bayar hingga ratusan ringgit sebulan untuk berpuluh-puluh kuota sedangkan penggunaan sebenar sebula cuma sedikit. Bulan depan bayar lagi walau tidak habis guna dan begitulah bulan berikutnya.

Telco ada rekod kuota anda sebagai pengguna & secara purata pengguna menggunakan hanya 7.4GB sebulan ! Corak penggunaan data 6-7GB sebulan ini macam saya walaupun limit kuota 12GB. Tak habis setiap bulan, mujurlah saya memilih ONEXOX BLACK. Baki 5GB yang tak habis guna boleh dibawa ke bulan berikutnya tanpa syarat.



Yang paling best adalah KELAJUAN INTERNET yang di tawarkan oleh ONEXOX sentiasa 4G tanpa ada pecahan kuota hari minggu atau hari biasa. Pendek kata 24/7 HIGHSPEED INTERNET!

Minyak naik 2-4 sen kita sanggup beratur demi penjimatan sedangkan dalam masa yang sama kita bazirkan duit membayar pakej telco yang kita tidak guna sepenuhnya. Jika ada pilihan berjimat, kenapa kita sanggup bayar lebih?

JOM DAFTAR ONEXOX BLACK SEKARANG. DATA, MASA BERBUAL DAN SMS BOLEH DIBAWA KEHADAPAN SELAMANYA. PAKAI PUAS HATI, TERUSKAN PAKAI. JANGAN RISAU TIADA KONTRAK.

INFO LANJUT TENTANG: