Breaking





Tuesday, August 14, 2018

50,000 Simkad Onexox Black PERCUMA Bermula 15 Ogos 2018

Simkad Percuma

Kempen pakej PERCUMA Onexox Black B10 kini kembali. Kempen bermula dari 15 Ogos 2018, 12:00:00 sehingga 14 September 2018, 23:59:59 atau sementara stok masih ada. Saya yakin, anda telah pun jelas dengan Apakah Itu Onexox Black? Untuk kempen ini, simkad ini diberi secara PERCUMA sahaja dan tiada apa-apa bayaran yang dikenakan. Pengguna boleh menggunakan nombor baharu atau mengekalkan nombor talian sedia ada.

Pakej PERCUMA yang tersedia didalam simkad ini adalah:
  • 1GB Data 4G+
  • 20 Minit Panggilan (ke semua rangkaian)
Pakej percuma ini boleh digunakan dalam tempoh 30 hari dari tarikh pendaftaran berjaya dan jika data dan minit panggilan masih berbaki, ianya akan secara automatik akan dibawa ke bulan berikutnya.

Satu NRIC boleh membuat pendaftaran maksimum 5 simkad percuma B10. Jika pengguna ingin menggunakan pakej B10 pada bulan berikutnya, pengguna hanya perlu membuat tambah nilai RM10 sebagai komitmen bulanan untuk plan ini (B10).

Data yang telah habis digunakan dalam tempoh masa 30 hari tidak akan disambung serta tiada data basic yang diberikan.

Sekiranya minit panggilan percuma telah habis, pengguna seterusnya akan dicaj 15 sen mengikut blok panggilan 7sen/30saat dan 8sen/30saat. Maksimum caj didalam bil adalah RM10 dan panggilan akan terus diblok setelah cukup caj maksima.

Pengguna boleh melanggan pakej berikut untuk tambahan data dan minit panggilan:


Pengguna perlu membuat tambah nilai terlebih dahulu untuk membuat DATA ADD atau ingin melanggan mana-mana pakej Season Pass dan Season Pass Happy Hour.

Pengguna yang ingin "upgrade" plan B10 kepada plan yang lebih besar (Plan-plan Onexox Black) perlu berurusan dengan rakan niaga terdekat.

Pengguna yang ingin membatalkan langganan boleh hubungi ONEXOX CARELINE di talian 12273 dan ianya percuma serta beroperasi 24 jam.

ONEXOX BLACK dalah bebas daripada sebarang kontrak. Blacklisted daripada lain-lain telko juga layak memohon.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi rakan niaga sah kami yang berhampiran dengan anda.


Panduan Asas


BAGAIMANA NAK DAPATKAN SIMKAD PERCUMA INI?

  1. Dapatkan daripada pengedar ONEXOX BLACK berhampiran secara Percuma.
  2. Kemukakan MyKAD secara berdepan dengan pengedar untuk pengesahan.
  3. Isi borang pendaftaran pengguna. Pastikan baca terma dan syarat dan tandatangan jika bersetuju (komitmen bulanan RM10)
  4. Masukkan sim ke dalam telefon mudah-alih, baca sms Selamat Datang ke ONEXOX BLACK dan sms pengesahan komitmen bulanan RM10
  5. Data dan minit bagi RM0.00 BLACK B10 tidak boleh dipindah keluar sebelum tempoh 30 hari
  6. Kuota habis? Buat pembayaran melalui selfcare, aplikasi MyXOX, saluran tambah nilai, pengedar Onexox dan langgan pakej Season Pass, Season Pass Happy Hour atau Add On.


Untuk info lanjut, hubungi:

*Tertakluk pada terma & syarat
Sebarang pertanyan lanjut, hubungi 12273