Breaking





Tuesday, August 14, 2018

Bagaimana Saya Buat Duit Tambahan Secara Sambilan Dengan ONEXOX

Dealer Onexox
PAKEJ SUB DEALER ONEXOX BLACK

Anda ingin mencari duit tambahan tetapi mempunyai masa yang terhad? Begitu juga dengan saya. Saya juga memerlukan duit tambahan untuk membantu perbelanjaan bulanan saya yang makin hari makin meningkat. Masa amatlah terhad disebabkan oleh kerjaya hakiki yang menghadkan pergerakan saya dari 8 pagi hingga ke 6 petang. Tambahan pula faktor kesesakkan jalan raya yang semakin teruk.

Bagaimanakah saya mampu menjana pendapatan tambahan secara sambilan dengan ONEXOX

Ada beberapa kaedah yang telah saya saya praktikkan sehingga mampu menjana pendapatan pasif bersama ONEXOX. Kaedah-kaedah yang telah digunakan amatlah mudah yang telah saya pelajari dari dealer-dealer terdahulu.



Modal permulaan untuk menjadi dealer yang sah hanyalah sebanyak RM129 sahaja. Percaya atau tidak, keuntungan yang mampu diperolehi adalah seperti berikut:

  • Komisen pendaftaran sehingga 120%
  • Komisen topup/pembayaran bil 10% (Pasif) 
  • Untung runcit simkad 22%
  • Untung runcit eRecharge 5%

Dan apa yang perlu anda ketahui ialah lagi banyak simkad yang dijual, lagi besar pendapatan yang akan anda perolehi. Malah ini adalah pendapatan pasif kerana komisen topup akan diperolehi setiap kali user anda membuat tambah nilai di mana-mana sahaja mereka membuat tambah nilai.

Komisen Onexox
Contoh Komisen Sehari dari Nilai Topup User
Insentif Onexox
Potensi Income Onexox


JANGAN TUNGGU LAGI
Apabila produk lebih utamakan pengguna, pasti jadi rebutan!

Business Onexox


Ok, berikut adalah dua kaedah yang saya praktikkan secara berterusan untuk markerting ONEXOX. Amat mudah!

Kaedah Marketing Secara 'OFFLINE'

Jom mulakan dengan ahli keluarga yang terdekat dahulu. Siapa lagi yang akan membantu jika bukan ahli keluarga sendiri. Selepas ahli keluarga, cuba rakan-rakan anda pula. Pasti ada di antara rakan-rakan anda yang ingin mencuba. Jelaskan  juga kepada mereka tentang program USER GET USER. Ini adalah marketing tool yang sangat berkesan. Apabila sesuatu produk yang digunakkan itu berkualiti dan menjimatkan, user pasti akan bercerita kepada rakan-rakan mereka. 

Apabila anda sudah yakin, tiba masanya untuk keluar merembo di kaki-kaki lima bank, pasar tani, pasar malam dan event-event ONEXOX. Kaedah-kaedah 'OFFLINE' ini saya lakukan secara sambilan Sabtu dan Ahad secara berterusan.

Kaedah Marketing Secara 'ONLINE'

Saya menggunakan FACEBOOK, INSTAGRAM, FORUM dan BLOGGER sebagai platform marketing 'ONLINE'. Namun, fokus saya lebih kepada mencari rakan niaga baru untuk dilatih sehingga berjaya. Kenapa saya perlukan rakan niaga baru? Selain komisen topup 10% pasif setiap bulan, saya juga berpeluang memperolehi komisen topup 2% pasif dari jualan rakan-rakan niaga saya. Jadi, dengan hanya membina 'Network' anda juga mampu menjana pendapatan pasif yang stabil.

Selain itu, terdapat juga 'AFFILIATE PROGRAM' yang disediakan untuk membantu rakan-rakan niaga membuat jualan secara 'ONLINE'.

JOM UBAH MINDSET BERKERJA KEPADA BERNIAGA


INFO LANJUT TENTANG: