Breaking





Wednesday, August 15, 2018

Peluang Perniagaan Dan Pendapatan Pasif

Onexox Authorised Dealer


MODEL PERNIAGAAN ONEXOX TERBAIK?

Adakah anda mencari PELUANG BISNES yang boleh menjana pendapatan yang lumayan dan berterusan. Onexox adalah peluang bisnes yang anda cari. Mungkin ini adalah peluang sekali seumur hidup anda untuk mengubah taraf hidup anda!

Anda pasang Astro berapa kali? Anda pasang Streamyx atau Unifi berapa kali? Anda pasang meter elektrik TNB kat rumah berapa kali? Anda beli simkad berapa kali? Jawapannya mudah, SEKALI SAHAJA seumur hidup.

Tetapi apabila tiba masa membuat pembayaran, anda bayar Astro, Streamyx, Unifi dan TNB berapa kali? Jawapannya mudah sahaja, BERKALI-KALI tiap-tiap bulan.

Sama juga dengan perniagaan ONEXOX. Anda jual simkad hanya SEKALI tapi anda dibayar BERKALI-KALI setiap kali pengguna anda membuat tambah nilai (topup).

Cuba sebut ayat di atas berkali-kali dalam hati anda, "Aku jual simkad SEKALI, tapi dibayar BERKALI-KALI."

Selepas tu, cuba tanya diri sendiri "Apakah perniagaan yang anda jual sekali tapi dibayar berkali-kali berterusan?"

Ok, sekarang mari buat kira-kira. Katakan anda berjaya jual simkad ni kepada 10 orang dan mereka semua membuat tambah nilai RM30.00. Anda akan dapat insentif 10% daripada tambah nilai mereka :

10 orang = RM30.00
100 orang = RM300.00
1,000 orang = RM3,000.00

Ini adalah kiraan diatas jumlah jika pengguna anda membuat tambah nilai sebanyak RM30.00. Banyangkan tambah nilai yang dibuat oleh mereka sebanyak RM50.00 atau RM100.00? Kalau dikira tambah nilai daripada rangkaian anda tier 2,3,4,5 dan 6?

Insentif di atas bukan SEKALI, tapi SETIAP BULAN. Pendapatan dapat, penjimatan pun dapat dengan ONEXOX. Inilah yang dinamakan sebagai 'INCOME PASSIVE
'
Sekarang anda tahu kenapa syarikat "telco" untung berbillion-billion setiap tahun!! Namun, pengguna semakin 'pokai' sebab terpaksa beli "topup" setiap bulan!! Jadi, kepada yang belum lagi "upgrade" simkad kepada ONEXOX, bertukarlah sekarang dan jadikan telefon bimbit anda sebagai sumber pendapatan kedua.

Dapatkan lebih info tentang  BAGAIMANA SAYA BUAT DUIT DENGAN ONEXOX SECARA SAMBILAN. Dan juga 10 SEBAB ANDA PERLU DAFTAR SEBAGAI PENGEDAR ONEXOX YANG SAH.

Bertindak sekarang untuk rebut peluang ini. Hubungi PENGEDAR ONEXOX yag sah, hari ini!