Breaking





Thursday, August 16, 2018

Potensi Perniagaan Telekomunikasi di Malaysia

Telco Malaysia

👉🏻 Bisnes telekomunikasi adalah bisnes yang kalis ekonomi – Telefon adalah satu benda keperluan penting dalam hidup kita pada masa kini! Walaupun kos hidup kian meningkat, pengguna tetap akan topup telefon mereka!

👉🏻 Bisnes sen-sen tapi untung besar! – Ya! Mungkin anda lihat bisnes telekomunikasi ni untung sen-sen saja,tapi hakikatnya anda boleh lihat sendiri..Bisnes sen-sen ni lah yang untung besar!

👉🏻 Jana pendapatan pasif setiap kali pelanggan topup! – Ya! anda akan dibayar setiap kali pelanggan onexox anda topup! Tidak kira pelanggan tersebut topup tempat anda atau tempat-tempat lain,yang penting dia beli simkad onexox tersebut dari anda,anda akan mendapat keuntungan pasif sentiasa.

Port Out

👉🏻 Bisnes telco yang sebenar! Bukan sebuah program semata-mata. – Anda boleh lihat,OneXOX adalah bisnes telco yang sebenar..Buktinya harga simkad yang dijual adalah sama seperti di luar sana,hanya RM10 sahaja!

👉🏻 Patuhi Syariah – Syarikat telekomunikasi yang patuhi syariah.Disenaraikan dalam Sekuriti Patuh Syariah oleh Majlis Penasihat Syariah Malaysia.

👉🏻 Potensi pasaran masih luas dan tersedia – Anda dapat lihat fakta statistik pengguna telefon di Malaysia.Pasaran sangat luas! Bukan sahaja pengguna baru tetapi juga pengguna yang lama anda boleh menjemput mereka menggunakan Onexox!

👉🏻 Potensi “repeat sales” yang tinggi & kesetiaan pelanggan – Dengan kadar yang ditetapkan adalah menarik,kesetiaan pelanggan lebih terjamin untuk terus menggunakan ONEXOX!

👉🏻 Tidak perlu premis. – Tidak semestinya anda harus mempunyai premis untuk menjadi seorang pengedar ONEXO,tawaran pengedar ONEXOX ini dibuka kepada individu dan juga syarikat yang berminat!

👉🏻 Modal rendah! –Untuk melayakkan anda menjadi seorang pengedar onexox yang sah,modalnya adalah sangat rendah berbanding telco-telco gergasi di luar sana! Ianya adalah serendah RM90 sahaja! Rebut peluang ini sebelum ianya kemungkinan dinaikkan pada masa akan datang!

Untuk dapatkan maklumat lebih lanjut sila hubungi PENGEDAR ONEXOX yang sah hari ini.